Wednesday, July 25, 2012

KUL - PADANG ; Part 2

Banyak tempat yang Pak Feri bawak kami sebenarnye, tapi ni jela sebahagian gambar yang dapat di snap. Alkisah aku malas nk pegang Tab bebesau, pegang kamera Ngah jela pong. Bile bateri abis, melongo jelar.. Gambar2 yang ade ni, time ni kami dah kt Bukit Tinggi.. Kt Padang tu cume transit sekejap je mase kt airport tu :)

Istano Bosa Pagaruyung

lyly's
bekpes kt Hotel kartini..


Murtabak Mesir ; sorang sepinggan :)





Jam Gadang (ala ala Menara Condong Teluk Intan giteww)



KUL - PADANG ; Part 1

Hahah, sian kan.. Bukan takat basi dah ni, tapi dah tumbuh cendawan segala bagai. Pengotoq! Sorrylahh.. Malas malas boleee, rase mau delete je blog ni haha. 

Ni gambar gambar trip ke Padang, Indonesia on 09-12 June 2012 yg lalu.. Aku pegi dengan Ngah's sekeluarga.. Best best. Speechless!









Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...