Tuesday, January 25, 2011

kerja 0h kerja

oh kerja..
aku bahagia bila diberi tugasan..
walaupun aku tau itu di luar bidang tugasan ku..
anggaplah niatku untuk membantu..
anggaplah kau senang dgn kerjaku..
anggaplah kerja ku sempurna dan da bombastic..kihkih
tp, ape kate bak mai sikit gaji org yg sepatutnye wat keje ni..
agak2 boleh x?
muahaha, otak aku da mereng sikit pulak
keje bnyk oi oiii..
agaknye org sakit hati tgk aku mcm senang lenang,
sbb tu depa hasut bos bagi aku keje..
eh, eh x baik buruk sangka kn..
ikhlas ikhlas..hikhik
tp aku stressssssss!!!
keje ni leceh, sampai juling mate akuuu..
cube bg org yg x sepatutnye settlekn buletin yg selalu aku wat..
agak2 dorg merungut x??
ammak! buletin aku lom siap,
ade info yg belom aku email, 
aiyyak, objektif kualiti aku lom email jugak,
mesti org kt s.alam ternanti2..
agagaga minit mesyuarat pon belom aku sentuh,
jgnla tetibe dorg nk wat meeting..
adoyai aku nk struggle siapkn planner bos ni minggu ni jugak..
sile beri semangat dan 2, 3 mangat..
supaya aku lebih kuat dan tabah ^^,


2 c0mplaints:

wida said...

chaiyok..chaiyok!~

Unknown said...

@wida

tengs tengs, muahaha

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...