Wednesday, August 3, 2011

SIJIL PENGURUSAN ISLAM batch July / 2011

ini la kesah yg membuatkn dan akan membuktikan sesebab aku sebok tak tentu pasal, makan tak sempat, mandi pon tak sempat, nk tido apetah lagi. hihihihi

kursus Sijil Pengurusan Islam (SPI) ni utk kakitangan JAIS yg baru dilantik : jawatan Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S17 (Tetap) okayy... so dorg ni pas lapor diri terus diarah kene kursus selama SEBULAN kt ildas.. hakhakah kesiannn + untung gileee okayy
mane tak untung nye kalau baru masuk keje da dapat pi kursus Induksi (2 minggu) ++ ilmu yg berlipat ganda banyakk ++ kemahiran dalam modul SPI (2 minggu)... berbaloi baloi wookk

tapi yg letihnye kami kami ni laaa.. dalam pada depa tgh kursus Induksi, dan dan tu baru nk bina modul utk SPI... kire ini arahan adhoc la kn.. so bile menjadi kami yg menurut perintah, kenalaa buat jugak tak kire la kau nk tergolek ke tertonggeng ke apee.. kn 
nanti bile aku sempaat aku hupload gamba aktiviti dorg okaayyy, sebab banyak gile aktiviti yg dorang buat + outdoor + indoor + etc etc.. best okayyy. 

lg 1, aku rase sepanjang aku kt ildas nih, ini la kursus pertama yg kami lantik Komanden utk jage hal ehwal disiplin depaorang nih.. kalau da name nye komande, pepaham sajeee la kn camne gayenyee... kesian mmg kesian tgk dorg, tapi itula carenye nk jadikn dorg berdisiplin + jd penjawat awam yg kuat mental dan fizikal.. kn kn kn
nanti story morry lagiii, tunggu gamba aktiviti dorg okayy

2 c0mplaints:

wida said...

eceh..jd komander ker?

lyly yAna said...

@wida
idak, jadi urusetia sebulan.. komanden tu lantik company luarr... pesara pesara askar..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...