Tuesday, August 2, 2011

SAWANG

da lame bebenor aku meninggalkn, mengabaikan dan
menganaktirikan belog nih
tak tau la da bape kurun aku tak update entry kt sini
hari tu mmg la berkobar2 nk update
tapi dek kerana kesibukan kebizian ketidaksempatan
membataskan aku utk buat ape2 pd belog nih
yg aku mampu hanya pandang dari jauhhh jerr
kesian kn kn
bayangkan laa
sebulan aku keje non stop,
siang malam siang malam
sampai demam demam
aishh entahlaaa, kemain gigih nk kumpul duit kononnye
tapi alhamdulillah,
bile sume da berakhir, rase lega sgt..
bukan puas hati dengan nilai wang yg bakal diterima
tapi puas hati dengan nilai2 murni dan hasil positif yg diterima
alhamdulillah, syukur
moga ia nya berkekalan 
:)

4 c0mplaints:

wida said...

byk lah waiz dpt duit ry tahun ni..weee

Unknown said...

@wida
doa doa la duit OT kelua cepat.. kalau kelua cepat, dapat la waiz duit raye lebih sikit dr tahun lepas... tp kalau tgk kt sampul amaun same mcm tahun lepas, mean duit ot lom kelua lagi la.. hehe

wida said...

ceh..tak kira. waiz nak extra jugak

Unknown said...

@wida
extra 5 kupang ape salahnye kn kn.. kire extra la jugak tu.. hihih

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...