Monday, March 21, 2011

continued.. HAQQI & AINI

ini bukan sambungan cerita pasal majlis mereka
tapi ini entry kesinambungan kepada
kejadian kejadian selepas entry ini

malam selepas kejadian Majlis Persandingan tu kan
alkesah badan da penat, mata pon memasing 
da kecik, so kami (YONG's, NGAH's, KAK FIA's, ABG APIT's,
PAK USU MAK USU dan AKU) pon apelagi,
terus jela buat keputusan untuk menggunapakai
dan memanfaatkan banglo yg dah disewa tu
untuk menjadikan tempat kami melelapkan mata
dan merehatkan tubuh badan...hihi
syok syok, bilik belambak2 tapi aku 
sengaja nk nyemak nyemak tido dengan family
NGAH aku..hehehee...

pepagi sabtu, 19 MAC 2011 - bebudak
kekanak riang ribena tu dah bangun
nk mandi ke swimming pool..
budak2 kesik tu da tentu2 la dgn
keterujaannye,
tapi ade gak bpk ngan mak budak2
yg turut teruja :p







dah kenyang mandi, perot berkeroncong
bergerak makan di MAMAK, 
mmg meriah dan kecoh la kan..
apep0n thanks PAK USU sbb blanje kami :)
aku mengade2 nk ikot NGAH aku balik semenyih

sbb mlm sebelum tu aku da tido rmh YONG aku
aku rase haruslah berlaku adil kn..
sesampai di semenyih jam 11 pagi, 
memasing layan mata lagi...
tido tido tido
mcm mane la bdn tak kembang semangkuk!

malamnye ade org bermurah hati nak belanja
mmg sedap dan terbaekkk la
nak2 ade org belanje kan kan
thankyu NGAH :)

2 c0mplaints:

wida said...

bestnya..nape tak ada gmbr k.ngah, k.yong masa majlis aki tu...budak2 x leh masuk yer?

lyly yAna said...

@wida
aah gitula citenye..kalo k.yong k.ngah pegi, sape pulak nk mengawal bebudak tu..lili da offer nk jage bebudak tu charge per hour, tp depa x sanggup nk baya pulak..hehe

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...