Wednesday, March 9, 2011

entry malas

da bape kurun ye aku x update entry kt blog ni?
kome mesti menanti dan merindu
kemunculan entry aku kn kn kn
actually, aku sgt mls plus plus tade mood
mcm2 bende yg berlaku 
kt sekeliling kehidupan aku ni
waaa, tensiiiii

sebahagian drpdnye :
menerima bos baru, Penolong Pengarah iaitu en. Anas
so mcm kelam kelibut gak la
time ni la bnyk bende nk kene
diskus n rujuk dgn die
since penolong pengarah a.k.a bos yg dulu
tu mcm x amek endah
dan menganaktirikan unit aku ni ha

selain dr tu, br semalam ni ha kelam kabut
bile terima panggilan tepon
berita menggemparkan la jugak
sampai terkaku jugak la aku dibuatnye
bergegas jugak aku drive kete pinjam
menuju ke HTAJ sabak bernam
tu pon bile da disergah dek kekawan
sbb pas aku dpt call dr NGAH aku,
aku jd cam khayal pulak,
mcm xtau tindakan ape yg nk dibuat..

semalam aku amek cuti rehat
almaklum lah rase x cukup tido
kul 3 pagi br dapat lena
wahh, sekarang ni masih rase lemau
tp keje banyak!!!!

4 c0mplaints:

wida said...

wak solahudin cam ner.kat hosp lagi ker?

Unknown said...

@wida
tau dari sape? da kua spital ptg smlm.

zaimah said...

apa yg busy sgt tu lily?

Unknown said...

@zaimah
mcm2 kak..hehe

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...