Thursday, October 20, 2011

Anonymous


Dok tertanye tanye siape Anonymous  =  Anon yang dok komen komen entry aku.. memangla aku tersangat hargai atas kesudian melapangkan mase sbb bace bl0g aku & komen entry2 aku.. tapi, pasal aku ni bangsa jenis orang yang tak suke tertanya tanya... karang dok mule la pikir and terus tertanya tanya... walaupun aku pasti aku takkan temui jawapan siapa empunya diri  Anon ni...




Anon ni sedara mara aku ke? kawan2 aku ker? pakwe pakwe aku ker? ataupun silent reader belog aku nih? eh, voleeh ke ade silent reader?  


to Anon : terima kasih, kalau x keberatan, lepas ni sile perkenalkan diri ye :)




2 c0mplaints:

wida said...

anon tu waiz..hehe

lyly yAna said...

@wida

iye2 jer..huhu

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...