Wednesday, February 1, 2012

Selamat Kembali Bertugas



Today is the day : 01 Februari 2012 - Rabu.

Terkejut aku mase datang pagi pagi tadi, nampak sorang pompan lenggang lenggok menuju ke arah Lobi ILDAS. Yang ku pasti, baju kurung putih tu aku kenal sangat.

Aku terdetik kat hati, "eh, aku mimpi ke ape ni?"

Ternyata ini adalah realiti, kenyataan.

She's back !

Sentap, emo. Tapi hanya mampu menangis dalam hati. 
Air mata kegembiraan dan kesyukuran.

Alhamdulillah.

Selamat kembali bertugas 
Azniza Othman.



p/s : Harap harap pasni Aryan Irfan leh biasakan diri bila Ibu dia pergi keje.

 

4 c0mplaints:

Little Monster said...

Tenkiu Beb.. Terharu jap.. Rinndu sangat ngan korang.. Tu yg supriiiise.. hihihi...

lyly yAna said...

@Little Monster
tskk. kitrog sentiasa rindu n menunggu bile akan sampai "hari ni"..

miss ina said...

msh aku msk halaqah td tk perasan ko pun...dah tgh ngaji br nmpk...spt dulu gak...;p ape rahsia?hehehe

lyly yAna said...

@miss ina
taknak tanye rahsia kite ke?

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...