Thursday, October 25, 2012

Rabu yang bercuti

Assalamualaikum ;

Maafkan tajuk entry yg ntahapehape tu. Adoii bosannye kerja harini. Lengang, senyap dan sunyi. Almaklum la da ramai yg bercuti kan. Pakat pakat nak masak ketupat rendang ayam lertewww.

Semalam hari Rabu, aku cuti. Hari ni aku keje.. Jumaat da raya. Pelik kan. Apekehal cuti hari Rabu. Patotnye hari Rabu tu ade plan lain tapi terpaksa cancel n postponed sbb ade hal yang tak dapat nk dielakkan. So, almalas nak cancel cuti kan. Amik peluang nak bangun lambat waaa syoknye tido. Lambat x lambat la sebab kul 8 aku da cangak kt Pasar Awam Sungai Besar... Carik ketam carik ketam. 

Raye raye Qurban takmau la beli daging nanti dapat daging banyak tak muat peti ais. Kang makan daging banyak benor naik darah tinggi ha tak pasal pasal jer kannnnnn. Hiks. So, banyak gak lerrr aktiviti aku pd hari semalam. Hehe. 

Paling utama, basuh kete la haiii. skang musim hujan tah selut mane la melekat kat kete. Kete bersih barulahhhh semangat mangat nak bawak kan?

After Zuhur pulak, aku angkut Wak Nap ikot aku pi Kuala Selangorrr. Misi menjemput anak anak kt asrama.. Eh, tapi bukaaan anak aku. Aku kn single. hiks.

Mule2, singgah SMKA Kuala Selangor amik Haziq, anak sulung abg yong aku... Then, ke KUSSES pulak.. Ambik anak kakak sepupu aku, Shafiq. Haiii, bawak anak bujang duaorang mmg siap kene pau McDonalds la kannn. Untung kome, pas kenyang makan bleh tido kat belakang ye. Maksu gak tongkat mata sengguk sengguk nak menyampaikan ke rumah...

Sampai rumah ku bantai tido sampai kul 6. Penat beno gayanye. Pastu, operasi basuh cadar selimut baju baju dak Haziq. Ha, patotla org salu kate aku ni macam 'mak mak'. Penat kan jadi mak ni. Lagilagi kalo wanita bekerjaya. kt opis hadap keje mcm2, balik rumah pon hadap keje mcm2..  Tapi, betapa mulia nye jadi seorang mak kan... 

Haiiii tak saba nak ade anak sendirikkkk. Awk, jom kawen?
Eheh, nak ajak sape kawen tah? puihh


2 c0mplaints:

mamawaiz said...

puii...tahun bila lah nak kawennya.
ada bf x?ke nak suruh carikan jodoh..hahaha

bukan macam mak2 lah..dah macam drebar n bibik je gayanya

Unknown said...

@mamawaiz
hahah kelakar la kakak saye nih...

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...