Thursday, October 25, 2012

Hari Raya AidilAdha

Ade ke yang dah cuti harini? Mesti ramai yang da cuti kan..
Aku masih keje. Komited ok.
Hahah.

Nak emosi la harini.
Pagi tadi Ngah aku wasap cakap balik esok
Means balik pas sembahyang raya la tu.
aku da sedia maklum Yong aku pon balik pas sembahyang raya.
Pasal esok die kene baca khutbah
walahhh. Ustaz kan.
Kakak aku kat Terengganu, da sure la tak balik kan

Haaa nak emosi ke 2
Masuk kete nak pi keje
Bukak radio ade lagu Sudirman, Balik Kampung

Macam aku pulak yang ada kat perantauan

Maknanya beraya kat rumah dengan Haziq (anak sulung Yong) jela kot
Sedihnye. Nk emosi 100x

Ketam da beli, daging rusa pon da beli
Nak masak pon da tak semangat.
Waaa, sedih 200x

Bergenang airmata taip entry nih



# Salam AidilAdha, Maaf Zahir Batin  


2 c0mplaints:

mamawaiz said...

akak pon sedih..dah lah hari raya pon demam..emm

lyly yana said...

@mamawaiz
sian kakakku. mkn ubat ye..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...