Friday, January 4, 2013

Jumaat Pertama 2013

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum :)

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah.. Pagini kita semua masih bernafas, masih bleh bangun tido celik mata tengok anak / suami / isteri kt sebelah.. Aku, bangun tido tengok HP.. Eh, ade sms pulakk. Heee.

Harini, penghulu segala hari.. Jumaat 22 Safar.. Jumaat pertama pada tahun 2013. Alhamdulillah. Moga kita semua diberi nikmat kesihatan yang baik untuk terus beribadat. In Shaa Allah, Aamiin.

Dan harini jugak, semua staff ILDAS tersenyum sbb dapat Kalendar dan Diari dari HQ JAIS. Mane taknye, selama bape tahun keje ni.. Rasenye tahun nilah Diari paling cantik dan eksklusif yg kitorg pernah dapat. Alhamdulillah.

Terima kasih kepada Pengurusan JAIS, yg tak melupakan staff di nunnn cerukk Sabak Bernam nih. 

Alhamdulillah, Alhamdulillah :)

 

4 c0mplaints:

zue_ra said...

Jgn lupe masukkan besday kite kat dlm dairy tu...hehe

lyly yana said...

@zue_ra
yg peliknye, diary kite takde kalendar bulan 11. cmno tu? hahah

Silent Thinker said...

cantikknya diari tu..

lyly yana said...

@Silent Thinker
betul betul betul. mmg cantikk

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...