Tuesday, January 15, 2013

Teman Baru

Assalamualaikum.. Salam Selasa hehee..

Sorry sorry blog aku ni kengkadang jadi mcm bisekut.. On off. kejap ade kejap takdakk. Hee well, u know me la kann. Bizi kalah menteri.

Okay, jangan salah anggapan dengan title post ni yer. bukan dapat teman pengganti, bukan dapat pakwek baru. hehe. Heee, eksaited nak tau?

Camni, sekarang ni.. aku da tak keseorangan kt rumah. dah ade kawan. dah duk bertiga. ehee. Nape tah abah aku tetibe jer amik cikgu praktikal dok menyewa kt situ.. Ade 2 orang pelajar dr Unisel, buat praktikal kt pra sekolah batu 38.

Cube teka cikgu laki ke pompuan? Ehem. Gatai sungguh.

Cikgu perempuan laaa, muda lagik dari aku. Asal dari Klang n PJ. Ewah, ni macam entry pasai biodata mereka pulak. Hehe.

So, dorang buat praktikal 3 bulan.. Abah aku charge murah2 jer.. Buat mase ni, dorang duduk la berdua dalam bilik kakak aku tu. Harap2 selesa la untuk dorang.. Br 2 malam dorang kat sini.. Panjang lagi masa nak ditempuh tu.. Mudah2an semuanya okayy la kan..

Okay, aku janggal ade orang kt rmh. Sbb aku dh biase sendiri. Selalu balik keje, aku terus masuk bilik.. Tapi bile ade orang ni takkan la nk memerap dlm bilik. Kene la bermanis muka, takut dorang rase kekok pulakk kann.

Dorang pon dah siap2 pesan kat aku.. Selama 3 bulan dorang kat sini, dorang tak bagi aku mkn luar. Sbb hari hari dorang akan masak. Bagusss kan. Rajinn sungguh. 

Takpelahh, kurang2 dapat kawan baru, ade kawan sembang.. Nk hilangkan kesunyian :)
          

4 c0mplaints:

mamawaiz said...

sedappnya...ada bibik tukang masak.lepas seminggu diaorang offer basuh baju pulak...cayalah!

zue_ra said...

bagus la da ade teman...suh kejutkan pepagi ye..hehe

Arysa Nasir said...

ooo... ingatkan sapa tadi.. hu hu..

Unknown said...

@RYS AREESA NASIR jr
hihihi.. jgn salah anggap kak..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...