Friday, February 25, 2011

APC, KAKI dan AIRMATA

aku xbley nk update beria sgt
sekadar nk tunaikan janji utk 
bgtau sape penerima APC..

alhamdulillah majlis berjalan lancar dan licin skali
org2 yg aku calonkan pon ade terima APC tu
so berpuashati la..

sekalung dan berkalung2 TAHNIAH
diucapkan kepada penerima APC

 puan azura

 en. mahhiyuddin

 ust. mohammad khair 

 kak ayu
(calon pilihan aku, yeayy!)

wak jamal
(calon pilihan aku gak!)
owh, x lupe gak ade Anugerah Khas untuk
Allahyarham Wak Paing..
isteri arwah berkesempatan hadir..
tersedu sedan gak la kami nangis
tgk tayangan video arwah..
waaa, sedih!
alkisah lepas habis majlic APC,
nk tulun kemas la kunun
angkat meja, tapi...
x sempat nk angkat 
sekali tu meja tu da terjatuh atas kaki aku yg gebu ni
terkena bucu lak tu!
terkopek gak kulit...
ape lagi, makin gebu la kaki yg mmg da sedia gebu nih
sakit nye x pyh ckp la..
nk tau, try la jatuhkan meja atas kaki korang!
waaaaa, sudahnye nangis x bhenti la aku
tiap kali org tanye pon aku nangis..
tiap kali aku tgk kaki pon aku nangis..
nk solat pon kene hati2 nk bengkokkn kaki
waaaaaaaaa,kasut da x muat sebab 
kaki BENGKAK!

2 c0mplaints:

ina karina said...

da elok blom kaki awk tu? mst la da elok kan..da tgk kwn brtng...

Unknown said...

@ina karina
elok jugak tp bengkak sikit je laie..kalo x ok, nk claim insuran kt ildas

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...