Monday, February 7, 2011

kusut

lame da x update belog ni..
nk bersawang da belog ni gayenye yek!
aku bz.. (bz ker?)
 banyak bende nk cite..tp x tau nk cite yg mane 1..
huhuh.. cuti CNY aku dok rumah.. aku tlg kakak sepupu aku memasak
tak berkesempatan la heh nk jumpe kakak kesayanganku..
waaa frust betolllll
tp takpela..yg penting dirimu sentiasa dlm doa & ingatan!

*******

abg yong sekeluarga balik kampung..
tp depa balik kejap je pasal nk bjumpe dgn kakak kesayanganku
tp sebelum die balik semula ke klang,
sempat la jugak aku merasa drive Alza die tu..
muahah, sy0k!
sorry ye drive x mintak permission :)

*******

hr ahad 06/02/2011
aku kene jd driver hntr anak kakak sepupu aku
masuk asrama kt sek. men. sains kuala selangor..
wooo wooo jammed teruk gile kot
kul 01.30 gerak, kul 03.30 br sampai
cramp kaki aku..
tp da terubat sebab
kakak sepupu aku belanja makan

*******

ade krisis dgn MONCET!
mls pikir ah
bye!


2 c0mplaints:

wida said...

mkn pizza lagi..sedapnya.
santek header...sape buat?

Unknown said...

@wida

best mkn ade org blnje..hihihi..
header tu x sempurna sgt, sbb wat dlm mase kurang dr stgh jam.. wat sendiri je.. pki photoscape..heheh

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...