Thursday, February 10, 2011

Saya nak first Give away from De'din

ape ke bende alah nye
kakak kesayangan aku ni tag aku
so aku yg budak br belajar nk bebel0g ni
saje la nk cube nasib..
tuah ayam nmpk di kaki,
tuah manusia sape la yg tau
kn. kn. kn..?

lgpon aku tgk cam senang je 
nk join 1st GA dr De'din

syarat2 nye pon sgt senang kot..

  1. Buat n3 bertajuk "Saya Nak First Give Away From De'din"
  2. Link blog De'din.. k0rg try la join & klik kt sini ehh
  3. Listkan hadiah :
1st   :  sehelai tshirt anak negeri pilihan anda untuk dua pemenang !
2nd  :Top up RM 10
3th   :Top up RM 5

ni contoh tshirt nye...

 strawbearu
(Penaja hadiah)

       4. Tag 3 blogger... aku nk tag Anis - sherilfiza
          tp kene make sure dorg tau yee

     5. Tinggalkan link n3 GA kat blog De'din
DONE!

3 c0mplaints:

ynn said...

yana dtg pollow sini jap..;d

Unknown said...

@rieyana ynn

tengs,
sy da follow yana

Unknown said...

@wida

u too :)

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...