Wednesday, February 9, 2011

m00d : sedih rendu

hr ni leka wat keje
menceriakan n mengindahkan library la kunun
da petang gini baru teringat..
yg hr ni, aku lom singgah bace bel0g ni lagi..
fyi, haruslah menjadi rutin aku tetiap hr 
utk singgah bace bel0g ni 
sbb aku sentiasa ingin n mau tau
segala, setiap, semua,
pkembangan, pengempisan, peningkatan, pengecutan
anak buah aku yg sorg ni..

tp hari ni rase lain la..
tetibe jadi
tersangat terover rindukan budak kesik tu
gile heaven la sampai 
bgenang, pastu terus menitis nitis
air mate aku wehh
da lame sgt rasenye aku x jumpe die..

and aku happy sgt bile tau n dpt tgk
setiap pkembangan tumbesaran die,
keletah n kerenah die..
melalui bel0g ni..
takpelah, sekurang2 nya sekarang ni
mcm2 medium yg ade utk kite bhubung dgn 
org yg berada jauh dgn kita..
harapnye budak kecik tu
x kekok bile jumpe dgn aku nnti
sesungguhnye aku sgt nntikan
saat n peluang nk pelok n syiom2 die

nk g toilet ah nk nanges lg
bye

3 c0mplaints:

wida said...

budak tu tak pernah takut org..nak je.
masuk toilet..nanges gak!

Unknown said...

@wida

kalo tengganu tu dkt, skrg gak g sane jumpe bdk kesik tu!

wida said...

kamu telah di tag...hahaha
http://norwidadi.blogspot.com/2011/02/saya-nak-first-give-away-from-dedin.html

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...