Wednesday, November 9, 2011

entry Hari Raya AidilAdha (part 2)

kali ni cerita sambutan Hari Raya AidilAdha
kat opis ai, ILDAS..
tahun ni berjaya menumbangkn sekoq lembu

tapi sangat sadis, bile ai sampai opis 
walopun da kuar rumah awal pagi !
tetap tak sempat nk tgk depa sembelih lembu tu
sampai2 je lembu tu da nyawa2 ikan daa
huaaa melepas tahun ni tak tgk lembu disembelih

untuk tahun ni, ai ditugaskan
sebagai tukang timbang dan bungkus
alamak, depa yg melapah lembu ni
kasi kitorg berpeluh sampai ke ketiak
dengan pisau tumpul (pisau kupas bawang)
kitorg kene potong daging tu utk diagihkan kt
sume warga ILDAS

dan lebih n tulangannye,
org yg ditugaskan utk memasak,
dah buat sup, masak nasik, goreng ayam
mables tapi tah nape aku kurang berselera
pada hari kejadian
so aku makan sikitt je
sekian terima kasih

2 c0mplaints:

wida said...

yeke kurang selera..hehehe

lyly yAna said...

@wida
BETUL... X CAYE SUDAH..HEHE

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...