Tuesday, November 1, 2011

JYTWSPA

Jika anda tak dapat menjadi meranti di puncak bukit
Jadilah pohon renek di lembah, tapi jadilah
Pohon renek yang teranggun di tepi bukit
Jadilah rimbunan jika anda tidak boleh menjadi pokok
Jika anda tidak boleh menjadi rimbunan, jadilah rumput
Dan hiasilah jalan di mana-mana
Jika anda tidak dapat menjadi haruan, jadilah sepat
Tapi jadilah sepat yang terlincah di dalam paya
Bukan semua boleh menjadi nakhoda, lainnya harus mengikut saja
Pasti ada sesuatu untuk semua
Kerana ada tugas yang berat
Ada tugas yang ringan
Jika anda tidak dapat menjadi jalan, jadilah denai
Jika anda tidak dapat menjadi suria, jadilah bintang
Bukannya mengikut ukuran anda menang ataupun kalah

JADILAH YANG TERBAIK WALAU SIAPA PUN ANDA - jytwspa

2 c0mplaints:

RYS AREESA NASIR said...

Hmm... suka phrase ni. Macam kena kat diri akak je hu hu...

lyly yAna said...

@RYS AREESA NASIR

huhu, mmg susah nk puaskan hati sumeorang, nk jadi yg terbaik utk org lain. tp as long as kite jadi yg terbaik utk diri kite sendiri pun da cukup bagus kan...

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...