Wednesday, November 30, 2011

kuala - Sepetang - di TAIPING - Part 5


entah dah pukul bape kami kelua dari Bukit Merah tu
tapi aku tengok sampai kecut la tangan tangan si Yayah tu
dari kul 12 sampai kul 4 ptg agaknye baru aku kua dari kolam tu
Sampai terberak berak si Yayah 
agaknye kesejukan sesangat

habis mandi tu memey la lapar kn
dah tu memey la takbleh nk bawak makanan dari rumah
ape pon kene beli makanan yg dijual kt situ
udah tu harga memang kaw kaw laaa *murahnye*
harga Burger Daging biasa : rm 5.00
kalah harga burger P'E yg meletops dan mabeles tu
harga air tin pulak : rm2.50

murah kan?
grr

keluar je Bukit Merah
perjalanan diteruskan menuju ke Kuala Sepetang
entah bape jam perjalanan
aku tak tau
sebab memasing tido kepenatan
tau tau da sampai
mak aih tengok kedainyeee
punyela ramai ummat, sampai takde tempat duduk!









 

perghh memang mengancam
slurrrp cup cup umphh!
rase tak puas nak makan
sebab ramai sgt orang
ikot nafsu nak rase semua menu yg ade

lagi pulak tak berape khusyuk nak makan sebab,
jumpe retis !


azizah ariffin

die bebetul duk sebelah meja kitorg,
takde la batak or jakun
tapi pandang2 jugak dengan die..
ade la jugak die senyum dengan aku
memang cantik orang nye..
nak nak lagi bile dia bertudung camtu kan...
tah, takde la pulak beria aku nk amik gamba die @
bergamba dgn dia..
tapi aku pasan meja belakang kitorg tu
dok sorok2 amik gamba retis ni
eh, gentleman la sikit
ape sonok sgt ke dpt amik gamba takat sipi sipi je nampak?



2 c0mplaints:

wida said...

eei..nape yayah smpai terberak-berak.berak kat mana tu

Unknown said...

@wida
berak mase tgh mandi.. tau tau tgk da kembung dgn taik

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...