Monday, December 17, 2012

Majlis Penutupan Kursus Asas Solekan

Masih lagi pada 09 Disember 2012, Ahad.

Petang itu setelah selesai dan tamat sesi memekap, ade la beberapa orang senior yang datang untuk memeriahkan majlis penutupan kursus tu. Wah, hebat kan. Bagus betul Kak Rumziah yg bersemangat nak adakan majlis penutupan. Yelah, sebagai meraikan peserta dan menghargai tenaga pengajar yang dah berjaya tamatkan 4 sesi kelas tu.

Dan pada ptg tu, diumumkan la peserta terbaik untuk 4 kategori solekan yg kitorang dah belajar.. untuk Solekan Siang : Rozita Ramli, Solekan Malam : Noreen Ramli, Solekan Fotografi : Dee.

Eh, ade tertinggal 1 kategori. Solekan Pengantin kan?


Erk, Alhamdulillah.. Cik Ana bg nama aku untuk solekan pengantin terbaik. Huu. Sungguh tak layak rasenye. Tapi ape pun tetap kene bersyukur kan.. :)


6 c0mplaints:

RYS AREESA NASIR jr said...

Sib baik akak dah kahwin, kalo tak boleh gak minta lyly solekkan hu hu... tahniah!

lyly yana said...

Alaa skrg pun bleh je kalo nk lili mekapkn. Hee.. Anyway thanks kak..

zue_ra said...

I nak boking u tau....hehe

mamawaiz said...

dapat piala je kerr

lyly yana said...

@zue_ra
orait! hehe

lyly yana said...

@mamawaiz
ilmu tu yg lebih penting.. :)
sijil akan menyusul kemudian..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...