Thursday, December 1, 2011

durians di TAIPING - Part 7

Apabila sudah penat meronda, dan apabila sudah mendapat panggilan dari tuan punya homestay, kami pon bergerak balik ke homestay untuk mengangkat keluar barang barang yang telah siap sedia untuk disusun ke dalam kereta. Perkara yg paling utama ialah untuk pastikan tiada sebarang benda bendasing yang tertinggal especially baju dan selua dalam kihkih. Bajet bajet aku nk buang je selua dalam abg aku dlm tong sampah. Tak payah nk berat beratkan beg hikhikhik. 

Seperti yang telah dirancang, kitorg pon singgah la di tepi jalan untuk...........


terbaik terbaik


Tengok gamba pon da tau syok, kalo menjadi tuan empunye diri pd ketika itu, lagila bole merasai betapa punye "heaven" la dpt mengadap durianss. Aku pon tak sedar tah bape puluh ulas yg aku da bedal... Tapi abg aku kate total harga durian yg kitorang mkn tu ialah : Rm100.00 sahaja... Banyak tak? 

Sesudah melantak duriansss yg banyak itu, kami pon menuju ke kedai Cendol... Melayan cendol bersama sama laksa... Memang terbaikkkkk la kn dapat layan cendol tetengahari camtu.. Dan itulah aktiviti terakhir kami, setelah itu kami pon membuat haluan memasing..

2 c0mplaints:

wida said...

sedapnya durian...hari tu teringin makan, makan dua ulas dah tercirit..baby panas, hehehe

lyly yAna said...

@wida
memang sedap.. bebudak pon makan..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...