Tuesday, December 20, 2011

merajuk





Sepanjang perjalanan balik dari makan
macam tu je rupenye
tak nangis
tapi merajuk.
aku cuit cuit pon kene tepis
buruk betul nak majuk majuk dengan Maksu nye
Merajuk sebab ape?

Sebab aku kate malam tu aku tak nak tido 
dengan diaaa
Dia memang suke tido dengan aku
Alah, aku tak kesah ponnn
tapi tido nye lasak sungguhhh
Abis muke ai kene sepak terajang
Adoi sabar jelaaa
Jangan sampai bercalar balar muke Maksu kau ni
Abis kurang duit hantaran karang eheh
Sian dia..

Merajuk punye pasal, 
malam tu aku tido dengan Fasha je..


p/s : Maksu sayang 9 orang anak anak buah maksu
takde lebih takde kurang
ADIL dan sama rata :)

2 c0mplaints:

wida said...

emy ni manjanya...

Unknown said...

@wida
baru tau ke die mmg manje dgn maksu nye nih

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...