Monday, December 19, 2011

Merayakan BONUS Yong :p

Sonoknye bile orang lain dok bangun awal nak pegi keje, tapi aku still bole malas malas atas katil. Yang penting bermalas bukan di atas katil rumah sendiri, tapi atas katil rumah orang lain. Ye, i am still, masih di rumah Yong - Klang. Huahuahua. 

Harini bonus da masuk di akaun tuan tuan dan puan puan ye, masuk sekali dengan gaji. Wah masyuk la tu. Aku jer bernasib baik dapat bonus awal daripada orang lain. Hiks. 

Tak bape boleh nak bangun lambat, Kak Ipar kejut suruh bangun. Abg aku ajak sarapan kt luar - Hamboi. NASI LEMAK SRI SARAWAK. Ssesesedapp.

Then, menuju ke Jusco Bukit Tinggi. Ape bikin?

Hahahaha.


fuiyyyoh !


Aku mau tengok Songlap. Bebudak mau tengok Alvin & the Chipmunks. So?

Alkebetulan cite Songlap tu hanya 18 tahun ke atas jee yg bleh tengok... 

So, bebudak tu kene bawak diri 4 orang tu g tgk cite Alvin & the Chipmunks, sementara itu kami yg dewasa 3 orang nih (Aku, Yong & Kak Yong) pegi tengok cite Songlap. Bole pulak macam tu? Ah, aku tak koser nak tengok kartun tuh. * Pentingkan diri.

Taktau la ape rupe mereka berempat dalam panggung tu, tapi kitorg g jugak hantar dorg kt tempat duduk sebelum kitorg masuk. Nasibla, cite kitorg habis lagi lambat pulak tu dari cite dorg.. Mmg kesiannn kene menapak sendiri berempat kt luar tuu..


p/s : Cite Songlap tak bape nak heaven la. Tak pegi tengok pun takpe kot ~


2 c0mplaints:

wida said...

ustaz pon tgk wayang ker...
bilalah waiz nak besar ni..nak tgk wayang gak

Unknown said...

@wida
ustaz pon ade perasaan. hiks

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...