Tuesday, May 15, 2012

Adat Pertemuan



Ya Allah, tak sanggup rasenye nak terus menghadapi harini, 
tapi bak kate orang hidup harus diteruskan jugak
Nak tak nak kene hadapi jugak ape yang dah disuratkan dan qada qadar dalam hidup ni

Mesti nervous kan nk tau napelah aku tacing sangat harini...
Mane taknye, harini merupakan 1 detik, kenangan yang tak dapat kami lupakan
Kerana harini, tanggal 15 Mei 2012 ; Selasa
merupakan detik duka, perpisahan kami warga ILDAS dengan
ketua yang amat kami sayangi, Tn. Hj. Hanifuddin b. Roslan - Pengurus ILDAS

Kalau nak dikira kenangan pahit manis bersama boss kami tu, cukuplah banyak..
Tak terbilang dek jari, tak terjangkau dek ingatan..
Hurm, hampir 4 tahun die berkhidmat kt ILDAS,
hampir sama dengan tempoh aku berada di ILDAS

Permulaan dia menyandang jawatan Penolong Pengarah Kanan (Latihan),
dan aku pula berada di bawah selian dia..
Kenangan bertugas bersama dia, menjadi PA dia pada ketika itu,
walaupun takde pon jawatan PA  untuk dia dalam perjawatan
Pastinya banyak meninggalkn momen manis..
Ust. Hanif dalam ketegasan tetapi masih ada humor tersendiri..

Dia terus terus berkhidmat di ILDAS
pada ketika dinaikkan pangkat, kali ni sebagai Pengurus ILDAS pada tahun 2010..
Kepimpinan berkaliber, menjaga kebajikan kakitangan, murah hati
amat menyenangkan hati seluruh warga kerja ILDAS

Bagaimana hati tak rawan,
bagaimana nak tahan jiwa yang sedih
di saat waktu perpisahan tiba..

Ape pun, kami semua tetap utuh untuk sentiasa mendoakan
kejayaan, kebahagiaan untuk beliau..
Moga beliau sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus berbakti dan beramal

Adat pertemuan pasti akan ada perpisahan..



card..

Kenangan dari warga ILDAS

...sebak dan sayu

Penyampaian cenderahati kenang-kenangan dari BAKKTI

Dari kami ( Zura, Iza, Sieha, Alwani, Tini, Yanti, Fara, Mas, Ina, Nadia, Yana)
Sorry gambau gegar.. grr

Nilai hadiah ni tak terbalas dgn apa yg dah diberi...


Thanks and Sorry for everythings I have done or spoke..

Kenang kami dalam doamu..


4 c0mplaints:

wida said...

bersara ker..tgk muda lagi

lyly yana said...

@wida
Bukan bersara, tp ade reshuffle dalaman JAIS, arahan Dato' Pengarah...

wida said...

resuffle tu..hiks.

lyly yana said...

@wida
Salah ke? Hiiii

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...