Friday, May 11, 2012

Yeay, da dapat!

Semalam, aku keluar opis awal... bukan nk mengular okay, siap mintak kebenaran dr Pegawai lagi tu. Aku kelua opis kul 3, itu pon mcm yakin tak yakin jer bleh selesai urusan urusan aku. 

Mane idaknye, opis aku nunnn jauh di ceruk. Nak ke sg besau makan mase setengah jam jugakk. 

Salah satu urusan aku, nk buat pasport kt Jabatan Imegresen. ok, Sg. Besa da ade imegresen, tak payah susah payah nk ke Teluk Intan mcm dulu dulu. Skrg nak pergi menghala ke Perak cukup malas, sbb jalan diaaaaaa mak aiiiii hazabbb, teruk sungguh. Mek tak sanggup!

Urusan kedua....




Tadaaaaa. Cantik kan. Okbai!

2 c0mplaints:

wida said...

rotate lah dulu..sakit kepala.
wah..smgat nak gi indon

lyly yana said...

@wida
Memey sengaja nk bg sakit kepalee. Hehe, jgn lupe duit belanja!

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...