Monday, May 14, 2012

Bengkel Fail Meja

Assalamualaikum, selamat malam korang :)

Hiiii, hampir tak berupdate belog aku harini, kelupaan. Gara gara busy berkursus harini.. Heee. Aku join Bengkel Fail Meja, anjuran Pusat Latihan Pengurusan Am ILDAS.

Motip join kursus ni, haruslah sebab nk tambah ilmu di dadaa. Hiks. Then nk cukupkan 7 hari berkursus dalam tempoh setahun nih.

Kursus 2 hari 1 mlm jer. Tapi saja gedik nk menginap di Hotel ILDAS Inn. konon!

Penceramah didatangkan khas dari Intan Bukit Kiara, Pn. Sariah bt Walad. Moga aku terus konsisten utk grab ilmu yg puan ni akan dan dah kongsikan.

Suda penat, esok mau bangun Qiamullail. Hikss sejuk perot makkk.

Nite, sleep well. Luv.


4 c0mplaints:

wida said...

hotel ildas tuuuu..

Unknown said...

@wida
Jauhhh tu

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Saya terjumpa blog ini yg mention ttg Puan Sariah Walad dari INTAN. Dukacita saya ingin maklumkan bahawa Puan Sariah bt Walad baru saja pagi tadi telah kembali kerahmatullah (15/7/2012). Alfatihah
Hubungi saya utk keterangan lanjut.
Zailan 0192697004

Unknown said...

@Anonymous
Innalillah... Alfatihah. Ya Allah, terkejut sgt sgt dpt berita ni..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...