Thursday, May 31, 2012

Happy Birthday Mummy!

Petang tadi dan hampir ke senja sebenarnya, tgh dok melepak dengan si tembam Aini, tetiba dia bagitau.. 'eh, tepat kul 12 mlm ni birthday Mummy la'
Lantas kami merancang dan buat keputusan, takkan nak berdiam diri pule kan?

Malamnye kami cepat cepat standby nak keluar. Banyak bende nak buat sebenarnye. Dok pikir perut asyik bergendang mintak diisi, haiii lah siang tu asyik sgt buat keje kononnye. Sempat sarapan nasik goreng sikit, petang pulak bergegas buat persiapan seminar di Dewan Sri Bernam.

Mummy Aini pulak merengek nak ikot kami keluar. Habislah rosak plan kami!
Kami buat bodoh, tak layan pon walaupun die tetap dok sebut nak ikot kami.

Kami menuju ke Pasaraya, hajat di hati nak beli Blouse. Tapi tak berkenang di mata Aini. Hehe, dah tentu die paham citarasa mak dia kan. Tengok kasut, pon tiade yg berkenan. Akhirnya, kami buat keputusan, sama sama setuju untuk beli handbag & kek. Alah, beg tu Sattini tapi kami kenan sgt. Kek pulak kami beli 3 slices. Haha nak beli sebiji takut tade org nak bagi perabis.




HAPPY BIRTHDAY yg ke-41 mummy! 
Semoga Allah sentiasa melindungi & permudahkan segala urusanmu.




p/s : gambar sensored so takleh upload. hanya utk tatapan penulis shj. ekeke












2 c0mplaints:

wida said...

bestnya makan kek..gmbr kek pon x der?

lyly yana said...

@wida
Kek nye bape slice jer..

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...