Thursday, May 10, 2012

Patut ke tak patut?

Korang, erm..
taktau nak start dari mane.
anyway, tengahari tadi aku de SMS dengan sorang abang nih
Abg Yazid, die kerja kat Perpustakaan Pekan Sabak

Setelah selesai bersoal jawab dengan die,
konklusi nye aku dah dapat jawapan.
yang menurut pengetahuan die
ade kekosongan jawatan Pembantu Perpustakaan
kat Perpustakaan Desa Bagan Terap.

 Mesti korang pelik kan, 
kenapa? 
ENTAH.
hati menderita tak siapa yg tau kan
perlu ke nak cite kt korang?
masalah sebenar sampai aku kene buat camni

Tapi, aku tak decide lagi
sama ada patut aku keluar dari sini 
or stay di sini
erm, stay?
kalo aku stay kat sini,
memang aku kene kuatkan fizikal dan mental aku.
mental.
kalo tak kuat, memang aku masuk hospital sakit puan jiwa !

adeh, rosak rosakk
tensen sehh 

3 c0mplaints:

zue_ra said...

xpatut pindah....stay sini jer..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

@zue_ra
Dh x sanggup kak :(

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...