Sunday, April 17, 2011

07 April 2011 - KHAMIS (part 2)

alkesah malamnye, aku & SHERIL da start menolong membuat kerejaa.. nk tau kerja ape yg kami buat?

tadaaaaaaaaaaa!!!

google



google

itu inti kuih koci ye tuan tuan dan puan puan.. itulah kerja kami.. menggentel menggentel inti kuih koci.. pada mulenye aku terkejut la juge, tak sangka kt sane pon ade org buat kuih koci.. sbb aku ingatkn org java je yg layan kuih koci mase rewang rewang nih..

banyak jugek ler inti tu, ade la dalam 3 talam kami gentel, naik kebas kaki, tp dalam pada gentel tu, sempat jugak cuit cuit rase inti tu, sedap tp bg sesiapa ade kencin manis tu, jgn amalkan meratah inti tu ye sbb sangat sangat manissss.
after siap kerja tu, kami pon siap siap nk laksanakan tugas ke-2 iaitu.... 



selesai sudah keje utk hari ini, waktu da merangkak ke pagi, mate pun da kuyu, badan pon da letih.. layan lah mata, esok nk bangun awal.. duk rumah org kene la tunjuk perangai yg baik kn kn kn.. sile jgn jeles sebab aku & SHERIL da rasmikan bilik pengantin! hahaha

4 c0mplaints:

wida said...

sedapnya koci..balik nanti suruh wak nab buat kan..hehehe

lyly yAna said...

@wida
bole bole..hehe

Sheril Aida said...

mne pic inti koci gergasi ? hahaha

lyly yAna said...

@Sheril Aida
cable phone hilang xleh nk transfer pic. hehe

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...