Thursday, April 28, 2011

remis

petang tadi,
AKU, KAK FARAH, KAK ROHAIZA, KAK INA & KAK NADIA
berkonvoi ke pantai sungai lang
sebab beraktiviti mencarik remis la pulak
yg lg 2 org kakak tak dapat nk join
sebab ade hal yg tak dpt nk dielakkan
syokler kami
nak nak lak mencarik beramai ramai
agak banyak la remis yg kami carik
pehh bile da masak tu, 
mmg terangkat laaaa
pasal fresh lg kn.. 
akibat terlalu excited,
tak beringat nk snap pix pix pulak..
pd sesiape yg tak kenal remis tu.. 
beginilah rupenye
.................................................................................

google 

perghh kekenyangan sampai ke esok gamaknye aku ni
masih terasa kemanisan remis tu
sesape nk try carik pengalaman
mencarik remis,
juz letme know okay
><

6 c0mplaints:

p@kcikLie said...

assalamualaikum, sg lang tu cm familier je...tp kat Banting la..kalau nk cari remis kat sini kat pantai kelanang/morib...
memang best la maniss..fresh lg.

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

klik mamil gold utk tabung anda...

>[p@kcikLie]

lyly yAna said...

@p@kcikLie
aah namenye mmg same kn, tapi kt sini tu sungai lang, sungai air tawar sabak bernam. hihih :)

lyly yAna said...

@[p@kcikLie] : [ mamaDiana]
done :)

wida said...

masak apa remis tu?

lyly yAna said...

@wida
masak merah camtu la.. tp soh kedai yg masakkn. sedap sedap sedap

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...