Wednesday, April 20, 2011

18 - 24 april 2011

lame kan kan 
seminggu tuuuu
aku dilantik jadi urusetia Kursus Induksi Umum
ade la dalam 50 org lbih pesertanye
dulu aku kursus kt El Azhar Camp, Banting
tula last batch kakitangan jais kursus induksi kt luar
sekarang semoa kakitangan jais kne kursus induksi
kt ildas
mesti best dan bahagia kan kan kan
ekeke kesian kome kome
takpe takpe sile la redha
peserta kali ni baik, pendiam dan sopan santun
nasib baik la, alhamdulillah 
macam hari ni aku jd pengawas peperiksaan
sbb harini depa ade exam paper Arahan Keselamatan..
merasa laaa
dulu aku yg exam, sekarang aku yg jage org exam
alhamdulillah aku da sah jawatan,
syukur syukur..
hope semua peserta kursus kali ni
lulus exam ngan jayanye and cecepat sah jawatan
terutama utk ANIS, KAK PAH n KAK AZLINA



so kesimpulannye, aku macam penat la minggu ni
aku rase aku macam kurang rehat
cepat rase mengantuk..
kesian kt aku kn..
pagi2 da kene bangun g surau
pantau kehadiran dorg time solat...
aku mohon Allah beri aku kekuatan utk
meneruskan pekerjaan. Amin.

4 c0mplaints:

wida said...

best tu jg org exam.

zafiriqa said...

yanala hrpn ildas!!

Unknown said...

@wida
mmg best, pengalaman betolll

Unknown said...

@zafiriqa
jgn nk bodek yerrrr

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...