Friday, April 1, 2011

laalala kerja laaa

kesebokkan mencengkam jiwa!! mcm nk mental da niii.. alhamdulillah semenjak dapat bos baru, xde la aku rase terbiar dan terpinggir tapi mmg mendapat la kau kerja tanpa henti.. cabaran nihh.. dgn keadaan kesihatan yg belom nk pulih lagi, mmg tekanan betol laaa.. dan nk masuk 3 botol ubat batuk dah niii.. kerja kerja kerja, mcm sikit kalo buat ramai2, kalo ade org nk tolong, tapi mmg banyak, menimbun dan velambaaaaaakkkk la kalo aku buat keje sorang!!
ha sampai rase nk buat keje, nk kerat badan jadik lapan belas, biar boleh diagih2kan buat keje,,, silelah kesian!
  1. silelah tolong saye melaksanakan 5S kt library nihhhh;
  2. silelah tolong saye buat pembelian buku baru;
  3. silelah tolong saye susun kerusi meja tiap2 ptg khamis
  4. selelah tolong saye susun kerusi meja ke tmpt asal tiap2 lepas majlis tazkirah hr jumaat;
  5. silelah tolong saye buat segala laporan bagai;
  6. silelah tolong saye rekod buku2;
  7. silelah tolong saye amik surat khabar tetiap hariiiiiiii;
  8. silelah silelah silelah silelah tolong saye buat mcm2 lagiii ha da malas nk taip
  9. silelah kesian!
  10. bye!

4 c0mplaints:

wida said...

bykkkkknya kerja

lyly yAna said...

@wida
itu cume sebahagian.ade lagi tu :(

zafiriqa said...

sila la duduk bersila!haha..

lyly yAna said...

@zafiriqa
xleh nk bersila, banyak lemak! muahaha

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...