Saturday, April 16, 2011

07 April 2011 - KHAMIS

enaknye cuti cuti kerja, boleeeeh bangun lambat lambat haha. layan mate pon tapi aku rase aku bangun awal sikit la dari SHERIL tu kan.. haha. kebetulan pulak hari pon macam hujan, eh, mmg hujan! so mmg sedapla nk layan mate kan.. yg pasti ramai la org2 kt opis tu yg jelesss ngan kami ni kan.. 

jam lebey kurang 11.00 pagi aku, SHERIL, KAK YONG, FASHA & HELMYgerak menuju ke  ECONSAVE PANDAMARAN, mencari cari kot kot ade yg berkenan nk dijadikan hadiah kepada bakal penganten tu di samping membeli barang keperluan & toiletries...

alhamdulillah, tak payah la nk pening pening kepala bile jumpe barang yg dicari cari.. memborong la kami di pasaraya yg terkenal dengan harga murah murah murah setiap hari.  eh, murah ke? 


hadiah yg aku belikan utk penanten

balik rumah, balut hadiah, hantar kakak ipar aku ke sekolah, lepaking n rehat rehat.. pas makan tengahari, solat.. n selepas melepaskan 2 org anak buah aku sekolah.. kami pon gerak menuju ke rumah bakal Pengantin pd jam 02.30 petang..

perjalanan berjalan lancar dan teratur dan kami tawakkal mengikut signboard sedia ada.. almaklumlah memasing memori da low kan.. ditambah pulak dgn cuaca yg panasss..
lebey kurang dalam jam nk ke pukul 4, kami pon selamat sampai dan disambut oleh pengantin da keluarga. Alhamdulillah.. selamat selamat.. 

Adat berada di rumah kenduri, mestilah ade kerja yg nk dibuat kan? so kami pon buat buat pandai lah tolong makcik makcik sedia ada memblander pembuatan kerisik... cerita selanjutnya ttg ape yg kami buat, sile tunggu next entry ya! bye

4 c0mplaints:

wida said...

nextttt..cepat sikit taip n3 tu ek.
oh sheril tu tido rumah yong jugak kew?

lyly yAna said...

@wida
curik mase update kt kuarters je nih.. aah sheril tido rmh yong jugee..

Sheril Aida said...

ye , sy myebok juge :) hehehe

lyly yAna said...

@Sheril Aida
i x ckp pon u menyebok ye yunk... u kn da mesre mesre ngan abg i.

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...