Thursday, April 21, 2011

Aryan Irfan

sahabat aku, NIZA dah selamat
lahirkan baby boy on 07 april 2011 (khamis)
time tu dapat tau die da masuk labour room 
bile dapat sms dari suaminye, ZAHAR
terkejut jugak laaa
sbb mase tu kn aku kt rmh pengantin, EIJA..
so kami hanya mampu doakan semoga semuanye selamat

alhamdulillah lebih kurang jam 0800 mlm kot (aku x hengat)
kawan aku selamat melahirkan baby boy a.k.a boboiboy
hehe sgt hepi la weeeehhh
sbb selama ni aku dpt rasekn gerakan2 die
aktif sgt, sbb tu aku rase teruja nk jumpe diee

dari ape yg kawan aku cakap,
mate die ikot mate aku..
maknenye?
ala sebenarnye mesti la ikot mate ibu die
pasal aku rase lebih kurang je mate kitorg ni
kadar ke"sepet"an nye
haha
nk tau ape rupe baby nye,
nntilaaaa yer. 
tunggu aku dapat hug n kiss n geget hidung die
baru aku huploooad gamba
buah hati baru aku ni
ARYAN IRFAN 
google


*maafkanku kerana curang dgn dirimu, moncet!*

2 c0mplaints:

zafiriqa said...

ye ke sepet???eemm..blhla..sepetla jgk..

lyly yAna said...

@zafiriqa
sepetlaaaaaar

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...