Tuesday, April 5, 2011

semangat yang hilang

harini aku tgh mangat mangat
bersemangat dan 2 3 4 5 mangat
membuat tagging utk 5S
aku pon xtau nape tetibe jadi rajin
hakhakhak
gile kecoh!
padahal org lain da siap pon buat 5S bagai
aku br thegeh2 nk start
ape ade hal, aku kn sesorang
so, dulu2 xde mase nk buat,
harini baru ade mase
yg penting,
mood sudah mariiiiiiiiiiiiiiii
aku ingat esok nak sambung lagi

tapi...

tadi ade Encik D arahkan aku
jage telepon esok
sebab kakak telefonis tu berkursus
so, mcm haritu la,
aku kene gantikan die
so, sile la call ildas utk dengar suare aku
...........

3 c0mplaints:

wida said...

ceh..sedap sgt ker sore tuu

Unknown said...

@wida
harus sedap, aummm

zafiriqa said...

x nk dga!!!!

Post a Comment

A big thanks sudi singgah and tinggalkan komen. Korang memang cool lah !

Happy Birthday Ceritera Si Somel !

Daisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...